Thursday, August 5, 2010

BERCERITA TENTANG FASHION

Bercerita tentang fashion i'm very sure ramai budak perempuan sekarang dah pandai menggayakan pelbagai baju bersesuaian dengan imej masing2.. terjah sajela ke mana2 universities & colleges semua tak terlepas daripada perang fashion.. tak terkecuali juga mereka yang mementingkan keselesaan sebagai soal utama dalam berpakaian..

Nak menterjemahkan satu per satu memang rumit sebab fashion beredar mengikut aliran zaman.. selalunya kita akan terpengaruh dengan artis2 idola kita.. sebut saja Gossip Girl saya pasti raaaamai anak gadis yang teringin nak bergaya macam dorang.. cantik2, lawa, menarik & sentiasa jadi perhatian.. 





Tapi bukan semua daripada kita mampu menyalut badan dengan Prada, Gucci, Versace, Christian Dior, Nina Ricci dan seangkatan dengannya.. yang dapat pakai bertuah la badan.. yang tak mampu macam mana? asalkan selesa harga berpatutan kualiti yang baik dapat banyak dan boleh tukar selalu dah cukup memadai, sementara nak meng"upgrade" career masing2..

 So saya masih mengkaji apakah yang material yang bersesuaian dan mampu dimilikki untuk remaja & wanita yang suka bergaya dan bijak berbelanja.. harapnya ia selesa dan mampu digaya oleh semua jenis wanita, tak kira bertudung ataupun tidak.. kedua-duanya masih juga wanita yang berminat pada fashion..~

No comments:

Post a Comment